Αυτοί που μας έκλεψαν, μας εμφανίστηκαν ως ελεήμονες
Γράφει ο Κυριάκος Ν Χιώτης
Γράφει ο Κυριάκος Ν Χιώτης
Στην Σύγχρονη Ελλάδα κάνουμε το ταξίδι του Οδυσσέα θαλασσοδερνόμαστε μέχρι να επιστρέψουμε στην Ιθάκη
Όταν η λογική σταματά τότε ξεκινά το «ΔΟΓΜΑ» και το κυρίαρχο δόγμα στην Ελλάδα είναι ο Χριστιανισμός.
Εκατοντάδες χρόνια πριν αρχίζοντας από την εποχή του "αιμοσταγή" Κωνσταντίνου λειτουργεί και συγκυβερνά με την κάθε πολιτική εξουσία αδιαφορώντας για τα πρόσωπα αυτής όσο και για το είδος του πολιτεύματος και την εθνικότητα του. Έτσι από τους κάθε λογίς «ελέω θεού» αυτοκράτορες οπού οι Χριστιανοί δέχτηκαν με ευχαρίστηση προνόμια, απαλλαγές, και τίτλους εξουσίας περάσαμε στην εποχή των Οθωμανών που όχι μονό αύξησαν τα προνόμια και τις ενισχύσεις τους αλλά ο Μωάμεθ ο πορθητής ανακήρυξε τον πατριάρχη αρχηγό έθνους (όχι του ελληνικού αλλά του ρωμαϊκού). Χωρίς να έχουν κανένα ενδοιασμό η ντροπή διεκδίκησαν και λαμπρό κομμάτι από την επανάσταση των Ελλήνων το 1821, ενώ ακόμα και σήμερα ακούμε δια στόματος Βαρθολομαίου για την αγαστή συνεργασία τους και για την λήψη οικονομικών παροχών και προνομίων από τους σουλτάνους.
Τα μετέπιπτα χρόνια εως σήμερα ο δανεισμός του ελληνικού κράτους από την χριστιανική εκκλησία κλείδωσε την κυριαρχούσα παρουσία της αποδεκατίζοντας το κάθε τι Ελληνικό. Η μισθοδοσία των κληρικών καταβάλλεται από το Δημόσιο ως συμβατική υποχρέωσή του, την οποία ανέλαβε από το 1833 έναντι της Εκκλησίας, εφόσον το 65% (2/3) της τότε αγροτικής και αστικής ακίνητης περιουσίας Της περιήλθε σε αυτό.
Για να καταλάβουμε την αξία του 1/3ου πια είναι:
Πέντε μονές που προσέφυγαν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια εναντίον του τότε "νόμου Τρίτση" αποτιμούσαν τα περιουσιακά τους στοιχεία στο αστρονομικό ποσό των 8 τρισ. δρχ. Και μάλιστα το Ευρωπαϊκό
Δικαστήριο τους επιδίκασε το ποσό των 3 τρισ. δρχ. Μπορεί να φανταστεί κανείς ότι εάν η περιουσία των 5 μονών άγγιζε πριν μια 20ετία τα 3 ή 8 τρισ. δρχ., τότε πώς μπορεί κανείς να υπολογίσει την περιουσία των 2.500 μοναστηριών και ναών σε όλη τη χώρα;
Άραγε Ρωμιέ για σκέψου πως απέκτησε και κατέχει η εκκλησία τόσο μεγάλη περιουσία και μάλιστα μέσα στα 400 χρόνια υποδούλωσης από τους Οθωμανούς όχι μόνο την συντήρησε αλλά κατά την αποχώρηση των Οθωμανών την αύξησε;
Την ακίνητη περιουσία η εκκλησία απέκτησε από Ρωμαϊκούς διωκτικούς νόμους κατά των Ελλήνων (Κωνσταντίνου Ιουστινιανού Θεοδοσίου ) όπου γράφει ο Λιβάνιος: … «Γιατί μας καταδιώκουν αυτοί οι άνθρωποι; Με ποιο δικαίωμα κάνουν επιδρομές; Πως απλώνουν οργισμένοι το χέρι πάνω σε ξένα κτήματα; Πως μπορούν να καταστρέφουν και ν’ αρπάζουν, και σ’ όλα αυτά να προσθέτουμε την ύβρη με το να καμαρώνουν γι’ αυτές τους τις πράξεις; Βασιλιά, αν εσύ επαινείς και διατάζεις τέτοιες πράξεις, εμείς θα τις ανεχτούμε, όχι χωρίς λύπη, αλλά θα δείξουμε πως ξέρουμε να υπακούμε. Αν όμως οι άνθρωποι αυτοί, χωρίς δική σου άδεια, στραφούν ενάντια σε ό,τι έχει γλιτώσει μέχρι τώρα ή σε ό,τι βιαστικά αποκαταστάθηκε, να ξέρεις πως οι κτηματίες θα υπερασπιστούν και τους εαυτούς τους και τον νόμο. [...] Και δεν τους φτάνει αυτό, αλλά σφετερίζονται και ξένα κτήματα, λέγοντας ότι η γη του τάδε γεωργού είναι περιουσία του ναού, και πολλοί έχουν χάσει έτσι πατρικές περιουσίες, επειδή προβάλλονται ψεύτικοι τίτλοι. Από τα δεινά των άλλων καλοπερνούν αυτοί, που ισχυρίζονται ότι κάνοντας νηστείες λατρεύουν το θεό τους. Κι αν κάποιοι από τα θύματά τους πάνε στην πόλη και βρουν τον «ποιμένα» και κλαίγοντας του διηγηθούν τα όσα έπαθαν, ο «ποιμένας» αυτός επαινεί τους κακοποιούς και ξαποστέλνει τους παθόντες λέγοντάς τους πως είναι κερδισμένοι από πάνω, που δεν έπαθαν και χειρότερα».
Κατά την οθωμανική υποδούλωση μεγάλο μέρος της εκκλησιαστικής περιουσίας, ίσως το μέγιστο, προέρχεται από δωρεές που έγιναν προς την Εκκλησία κατά την Τουρκοκρατία, για να μην πάρουν τα κτήματα οι κατακτητές. Οι Τούρκοι δε σέβονταν την περιουσία των Ελλήνων αλλά σέβονταν την περιουσία της Εκκλησίας. Έτσι η Εκκλησία εμφανίζεται ως θεματοφύλακας περιουσιών που της δόθηκαν από κατατρεγμένους Έλληνες για να τις φυλάξει και να τις διασώσει. Έτσι πολλοί κατάφεραν να προστατέψουν τις περιουσίες τους, αν και αιώνες αργότερα εκ των πραγμάτων οι μονές τις καρπώθηκαν. Ένα σκοτεινό σημείο παραμένει η αξιοπιστία των χρυσόβουλων που επικαλούνται πολλές μονές στα δικαστήρια. Αυτό που πολλοί ιστορικοί και αρχειονόμοι αναφέρουν είναι ότι, λόγω της τακτικότατης ενασχόλησης των καλογέρων με την αντιγραφή βιβλίων, πολλοί φρόντισαν να παραχαράξουν αντίγραφα αυτοκρατορικών αποφάσεων.
Έτσι λοιπόν με αυτούς τους τρόπους η Χριστιανική εκκλησία κατά την περίοδο της «ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας» και κατά την «οθωμανική» αύξησε την περιουσία της και υπηρέτησε το …«Αυτοί που δεν είναι μαζί μου είναι εναντίον μου» αντί του «ο έχων δυο χιτώνες να δίνει τον έναν»
Για να ολοκληρώνουμε:
Υπάρχει αρχηγός έθνους (πατριάρχης) όπου έχει μεγάλης αξίας περιουσία από την αρπαγή η δωρεά Ελλήνων πολιτών και ο ίδιος αντί να επιστρέψει τις περιουσίες στους Έλληνες κάνει πράξη συναλλαγής με αντάλλαγμα υπό μορφή δανεισμού με την πολιτική εξουσία την Ελλάδος το 1833μχχ δήθεν για το καλό των πολιτών, εξασφαλίζοντας την αναγνώριση των «αισχρών τίτλων» από τον σουλτάνο αλλα και την αύξηση και μίσθωση των ιερέων τουλάχιστον.
Ρητορικό ερώτημα:
Μα αν είμαστε ίδιο έθνος με τους «παπάδες» γιατί δεν μας δώρισαν αλλά μας δάνεισαν μια και που ο Χριστός δίδαξε: «Είναι ευκολότερο να περάσει μια καμήλα από την τρύπα που ανοίγει η βελόνα, παρά ο πλούσιος να εισέλθει στην Βασιλεία του Θεού»
Με δυο λόγια:
Δεν έχουμε ίδιο έθνος με τους «ΠΑΠΑΔΕΣ». Είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ
Σκέψου….. αυτός που μας έκλεψε ήρθε και μας δάνεισε βάζοντας μας δώσεις χωρίς τέλος και από πάνω θα του έχουν υποχρέωση και τα παιδιά μας.
Γράφει ο Κυριάκος Ν Χιώτης
α) Αξιωματικός του ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ στρατού, είναι ο τότε ιεροδιάκονος Βαρθολομαίος Αρχώντης, νυν Οικουμενικός Πατριάρχης.
Λίγους μήνες μετά το συνέδριο της Καμπέρα, τον Οκτώβριο του 1991, ο τότε επίσκοπος Χαλκηδόνος Βαρθολομαίος σπίλωσε την μνήμη των ηρώων της επανάστασης του 1821, με την ακόλουθη δήλωση: «Δυστυχώς οι δυο λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων, όταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι το 1821 και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές». Η φιλοτουρκική δήλωση του Πατριάρχη, έγινε μια βδομάδα πριν την ενθρόνισή του σε Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως στις 2 Νοεμβρίου του 1991 και δημοσιεύτηκε από τις εφημερίδες Αυριανή και Ελεύθερη ώρα – 30 Οκτωβρίου 1991.
β) Εφημερίδα τα ΝΕΑ 26/01/2018
Στο πλευρό του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν για τις στρατιωτικές επιχειρήσεις της Τουρκίας στο Αφρίν της βόρειας Συρίας τάσσεται ο Οικουμενικός Πατριάρχης, Βαρθολομαίος.
Σε επιστολή του προς τον τούρκο Πρόεδρο, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Hurriyet Daily News, ο κ. Βαρθολομαίος επισημαίνει πως η εκκλησία προσεύχεται στο Θεό για να αποκατασταθεί η ειρήνη στη Συρία.
«Ως παράδοση της εκκλησίας μας, προσευχόμαστε πάντα για το κράτος μας, την υγεία των ηγετών μας και την ευτυχία και καλοδαιμονία του λαού μας. Δεν έχουμε ξεχάσει τους εκατοντάδες που έχουν εκτοπισθεί εξαιτίας των συγκρούσεων στη νότια γειτονιά μας, και ειδικά στη Συρία» αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο Οικουμενικός Πατριάρχης.
Ενώ συνεχίζει, λέγοντας πως «είναι επιθυμία της κοινότητάς μας το έθνος μας να αναπτυχθεί τάχιστα σε ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης, με το τέλος αυτής της αρρώστιας που είναι ο τρόμος, ο οποίος έχει επηρεάσει όλους τους πολίτες μας, αλλά κυρίως τους Κούρδους πολίτες που ζουν στα νοτιοανατολικά της Τουρκίας».
«Η αποφασιστική στάση του Προέδρου Ερντογάν που απαγορεύει αυστηρά το συσχετισμό μιας θρησκείας με την τρομοκρατία αντικατοπτρίζεται στην παγκόσμια κοινή γνώμη. Προσευχόμαστε εσείς και οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις να οδηγηθείτε σε επιτυχία και η ''Επιχείρηση Κλάδος Ελαίας'' να φέρει ειρήνη στην περιοχή όπως το όνομά της υπόσχεται» καταλήγει ο Οικουμενικός Πατριάρχης.
γ) Πατριάρχης, εκφράζει το θαυμασμό του για τον σφαγέα του ελληνισμού, Κεμάλ Ατατούρκ.
Έχει και τη φωτογραφία του πάνω από το γραφείο του!1 Επίσης, ο κ. Βαρθολομαίος έχει επισκεφθεί δύο φορές το σπίτι-μουσείο του Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη, υπογράφοντας με θερμά λόγια το βιβλίο επισκεπτών! Την τελευταία φορά, μάλιστα, έγραψε: «Ευχόμενοι, ο Θεός να αναπαύει την ψυχή του[!;], ικετεύουμε τον Μεγαλοδύναμο, οι μεταρρυθμίσεις του να ζουν για πάντα και ο λόγος του, όσο περνάει ο χρόνος, να γίνεται πραγματικότητα. Με τις ευλογίες μας»!2 Για την κίνησή του αυτή πήρε τα εύσημα από την τουρκική εφημερίδα Χουριέτ!3 (Ένα άλλο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι ο Πατριάρχης ταυτίζει τον Αλλάχ με τον Τριαδικό Θεό μας!)
δ) Κατά την επίσκεψή του, το 2009, στα κεντρικά γραφεία της Coca Cola, στις Η.Π.Α απευθυνόμενος στον, τουρκικής καταγωγής πρόεδρό της, τού είπε, με χαρά: «Σήμερα είναι η γιορτή της πατρίδας μας, της Τουρκίας».
Όταν η λογική σταματά τότε ξεκινά το «ΔΟΓΜΑ» και το κυρίαρχο δόγμα στην Ελλάδα είναι ο Χριστιανισμός.
Εκατοντάδες χρόνια πριν αρχίζοντας από την εποχή του "αιμοσταγή" Κωνσταντίνου λειτουργεί και συγκυβερνά με την κάθε πολιτική εξουσία αδιαφορώντας για τα πρόσωπα αυτής όσο και για το είδος του πολιτεύματος και την εθνικότητα του. Έτσι από τους κάθε λογίς «ελέω θεού» αυτοκράτορες οπού οι Χριστιανοί δέχτηκαν με ευχαρίστηση προνόμια, απαλλαγές, και τίτλους εξουσίας περάσαμε στην εποχή των Οθωμανών που όχι μονό αύξησαν τα προνόμια και τις ενισχύσεις τους αλλά ο Μωάμεθ ο πορθητής ανακήρυξε τον πατριάρχη αρχηγό έθνους (όχι του ελληνικού αλλά του ρωμαϊκού). Χωρίς να έχουν κανένα ενδοιασμό η ντροπή διεκδίκησαν και λαμπρό κομμάτι από την επανάσταση των Ελλήνων το 1821, ενώ ακόμα και σήμερα ακούμε δια στόματος Βαρθολομαίου για την αγαστή συνεργασία τους και για την λήψη οικονομικών παροχών και προνομίων από τους σουλτάνους.
Τα μετέπιπτα χρόνια εως σήμερα ο δανεισμός του ελληνικού κράτους από την χριστιανική εκκλησία κλείδωσε την κυριαρχούσα παρουσία της αποδεκατίζοντας το κάθε τι Ελληνικό. Η μισθοδοσία των κληρικών καταβάλλεται από το Δημόσιο ως συμβατική υποχρέωσή του, την οποία ανέλαβε από το 1833 έναντι της Εκκλησίας, εφόσον το 65% (2/3) της τότε αγροτικής και αστικής ακίνητης περιουσίας Της περιήλθε σε αυτό.
Για να καταλάβουμε την αξία του 1/3ου πια είναι:
Πέντε μονές που προσέφυγαν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια εναντίον του τότε "νόμου Τρίτση" αποτιμούσαν τα περιουσιακά τους στοιχεία στο αστρονομικό ποσό των 8 τρισ. δρχ. Και μάλιστα το Ευρωπαϊκό
Δικαστήριο τους επιδίκασε το ποσό των 3 τρισ. δρχ. Μπορεί να φανταστεί κανείς ότι εάν η περιουσία των 5 μονών άγγιζε πριν μια 20ετία τα 3 ή 8 τρισ. δρχ., τότε πώς μπορεί κανείς να υπολογίσει την περιουσία των 2.500 μοναστηριών και ναών σε όλη τη χώρα;
Άραγε Ρωμιέ για σκέψου πως απέκτησε και κατέχει η εκκλησία τόσο μεγάλη περιουσία και μάλιστα μέσα στα 400 χρόνια υποδούλωσης από τους Οθωμανούς όχι μόνο την συντήρησε αλλά κατά την αποχώρηση των Οθωμανών την αύξησε;
Την ακίνητη περιουσία η εκκλησία απέκτησε από Ρωμαϊκούς διωκτικούς νόμους κατά των Ελλήνων (Κωνσταντίνου Ιουστινιανού Θεοδοσίου ) όπου γράφει ο Λιβάνιος: … «Γιατί μας καταδιώκουν αυτοί οι άνθρωποι; Με ποιο δικαίωμα κάνουν επιδρομές; Πως απλώνουν οργισμένοι το χέρι πάνω σε ξένα κτήματα; Πως μπορούν να καταστρέφουν και ν’ αρπάζουν, και σ’ όλα αυτά να προσθέτουμε την ύβρη με το να καμαρώνουν γι’ αυτές τους τις πράξεις; Βασιλιά, αν εσύ επαινείς και διατάζεις τέτοιες πράξεις, εμείς θα τις ανεχτούμε, όχι χωρίς λύπη, αλλά θα δείξουμε πως ξέρουμε να υπακούμε. Αν όμως οι άνθρωποι αυτοί, χωρίς δική σου άδεια, στραφούν ενάντια σε ό,τι έχει γλιτώσει μέχρι τώρα ή σε ό,τι βιαστικά αποκαταστάθηκε, να ξέρεις πως οι κτηματίες θα υπερασπιστούν και τους εαυτούς τους και τον νόμο. [...] Και δεν τους φτάνει αυτό, αλλά σφετερίζονται και ξένα κτήματα, λέγοντας ότι η γη του τάδε γεωργού είναι περιουσία του ναού, και πολλοί έχουν χάσει έτσι πατρικές περιουσίες, επειδή προβάλλονται ψεύτικοι τίτλοι. Από τα δεινά των άλλων καλοπερνούν αυτοί, που ισχυρίζονται ότι κάνοντας νηστείες λατρεύουν το θεό τους. Κι αν κάποιοι από τα θύματά τους πάνε στην πόλη και βρουν τον «ποιμένα» και κλαίγοντας του διηγηθούν τα όσα έπαθαν, ο «ποιμένας» αυτός επαινεί τους κακοποιούς και ξαποστέλνει τους παθόντες λέγοντάς τους πως είναι κερδισμένοι από πάνω, που δεν έπαθαν και χειρότερα».
Κατά την οθωμανική υποδούλωση μεγάλο μέρος της εκκλησιαστικής περιουσίας, ίσως το μέγιστο, προέρχεται από δωρεές που έγιναν προς την Εκκλησία κατά την Τουρκοκρατία, για να μην πάρουν τα κτήματα οι κατακτητές. Οι Τούρκοι δε σέβονταν την περιουσία των Ελλήνων αλλά σέβονταν την περιουσία της Εκκλησίας. Έτσι η Εκκλησία εμφανίζεται ως θεματοφύλακας περιουσιών που της δόθηκαν από κατατρεγμένους Έλληνες για να τις φυλάξει και να τις διασώσει. Έτσι πολλοί κατάφεραν να προστατέψουν τις περιουσίες τους, αν και αιώνες αργότερα εκ των πραγμάτων οι μονές τις καρπώθηκαν. Ένα σκοτεινό σημείο παραμένει η αξιοπιστία των χρυσόβουλων που επικαλούνται πολλές μονές στα δικαστήρια. Αυτό που πολλοί ιστορικοί και αρχειονόμοι αναφέρουν είναι ότι, λόγω της τακτικότατης ενασχόλησης των καλογέρων με την αντιγραφή βιβλίων, πολλοί φρόντισαν να παραχαράξουν αντίγραφα αυτοκρατορικών αποφάσεων.
Έτσι λοιπόν με αυτούς τους τρόπους η Χριστιανική εκκλησία κατά την περίοδο της «ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας» και κατά την «οθωμανική» αύξησε την περιουσία της και υπηρέτησε το …«Αυτοί που δεν είναι μαζί μου είναι εναντίον μου» αντί του «ο έχων δυο χιτώνες να δίνει τον έναν»
Για να ολοκληρώνουμε:
Υπάρχει αρχηγός έθνους (πατριάρχης) όπου έχει μεγάλης αξίας περιουσία από την αρπαγή η δωρεά Ελλήνων πολιτών και ο ίδιος αντί να επιστρέψει τις περιουσίες στους Έλληνες κάνει πράξη συναλλαγής με αντάλλαγμα υπό μορφή δανεισμού με την πολιτική εξουσία την Ελλάδος το 1833μχχ δήθεν για το καλό των πολιτών, εξασφαλίζοντας την αναγνώριση των «αισχρών τίτλων» από τον σουλτάνο αλλα και την αύξηση και μίσθωση των ιερέων τουλάχιστον.
Ρητορικό ερώτημα:
Μα αν είμαστε ίδιο έθνος με τους «παπάδες» γιατί δεν μας δώρισαν αλλά μας δάνεισαν μια και που ο Χριστός δίδαξε: «Είναι ευκολότερο να περάσει μια καμήλα από την τρύπα που ανοίγει η βελόνα, παρά ο πλούσιος να εισέλθει στην Βασιλεία του Θεού»
Με δυο λόγια:
Δεν έχουμε ίδιο έθνος με τους «ΠΑΠΑΔΕΣ». Είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ
Σκέψου….. αυτός που μας έκλεψε ήρθε και μας δάνεισε βάζοντας μας δώσεις χωρίς τέλος και από πάνω θα του έχουν υποχρέωση και τα παιδιά μας.
Γράφει ο Κυριάκος Ν Χιώτης
α) Αξιωματικός του ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ στρατού, είναι ο τότε ιεροδιάκονος Βαρθολομαίος Αρχώντης, νυν Οικουμενικός Πατριάρχης.
Λίγους μήνες μετά το συνέδριο της Καμπέρα, τον Οκτώβριο του 1991, ο τότε επίσκοπος Χαλκηδόνος Βαρθολομαίος σπίλωσε την μνήμη των ηρώων της επανάστασης του 1821, με την ακόλουθη δήλωση: «Δυστυχώς οι δυο λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων, όταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι το 1821 και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές». Η φιλοτουρκική δήλωση του Πατριάρχη, έγινε μια βδομάδα πριν την ενθρόνισή του σε Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως στις 2 Νοεμβρίου του 1991 και δημοσιεύτηκε από τις εφημερίδες Αυριανή και Ελεύθερη ώρα – 30 Οκτωβρίου 1991.
β) Εφημερίδα τα ΝΕΑ 26/01/2018
Στο πλευρό του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν για τις στρατιωτικές επιχειρήσεις της Τουρκίας στο Αφρίν της βόρειας Συρίας τάσσεται ο Οικουμενικός Πατριάρχης, Βαρθολομαίος.
Σε επιστολή του προς τον τούρκο Πρόεδρο, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Hurriyet Daily News, ο κ. Βαρθολομαίος επισημαίνει πως η εκκλησία προσεύχεται στο Θεό για να αποκατασταθεί η ειρήνη στη Συρία.
Ενώ συνεχίζει, λέγοντας πως «είναι επιθυμία της κοινότητάς μας το έθνος μας να αναπτυχθεί τάχιστα σε ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης, με το τέλος αυτής της αρρώστιας που είναι ο τρόμος, ο οποίος έχει επηρεάσει όλους τους πολίτες μας, αλλά κυρίως τους Κούρδους πολίτες που ζουν στα νοτιοανατολικά της Τουρκίας».
«Η αποφασιστική στάση του Προέδρου Ερντογάν που απαγορεύει αυστηρά το συσχετισμό μιας θρησκείας με την τρομοκρατία αντικατοπτρίζεται στην παγκόσμια κοινή γνώμη. Προσευχόμαστε εσείς και οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις να οδηγηθείτε σε επιτυχία και η ''Επιχείρηση Κλάδος Ελαίας'' να φέρει ειρήνη στην περιοχή όπως το όνομά της υπόσχεται» καταλήγει ο Οικουμενικός Πατριάρχης.
γ) Πατριάρχης, εκφράζει το θαυμασμό του για τον σφαγέα του ελληνισμού, Κεμάλ Ατατούρκ.
Έχει και τη φωτογραφία του πάνω από το γραφείο του!1 Επίσης, ο κ. Βαρθολομαίος έχει επισκεφθεί δύο φορές το σπίτι-μουσείο του Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη, υπογράφοντας με θερμά λόγια το βιβλίο επισκεπτών! Την τελευταία φορά, μάλιστα, έγραψε: «Ευχόμενοι, ο Θεός να αναπαύει την ψυχή του[!;], ικετεύουμε τον Μεγαλοδύναμο, οι μεταρρυθμίσεις του να ζουν για πάντα και ο λόγος του, όσο περνάει ο χρόνος, να γίνεται πραγματικότητα. Με τις ευλογίες μας»!2 Για την κίνησή του αυτή πήρε τα εύσημα από την τουρκική εφημερίδα Χουριέτ!3 (Ένα άλλο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι ο Πατριάρχης ταυτίζει τον Αλλάχ με τον Τριαδικό Θεό μας!)
δ) Κατά την επίσκεψή του, το 2009, στα κεντρικά γραφεία της Coca Cola, στις Η.Π.Α απευθυνόμενος στον, τουρκικής καταγωγής πρόεδρό της, τού είπε, με χαρά: «Σήμερα είναι η γιορτή της πατρίδας μας, της Τουρκίας».
Συγκεκριμένα ο Πατριάρχη εις την Coca cola, όπου απευθύνθηκε στον κ Μουχτάρ, και προς την κ. Δάφνη μαρτυρώντας ότι:
1) ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΚΟΡΑΝΙ. ΤΟ ΙΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΜΑΣ ΑΔΕΡΦΩΝ ΜΑΣ
2) ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
1) ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΚΟΡΑΝΙ. ΤΟ ΙΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΜΑΣ ΑΔΕΡΦΩΝ ΜΑΣ
2) ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
Ομιλώντας δια την εορτή
ΠΟΥ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΕΤΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ, ΤΟΝ ΣΦΑΓΕΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝΕ ΤΟ ΟΤΙ ΔΙΩΞΑΝΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ!
πηγές: Καινή Διαθηκη
ΠΟΥ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΕΤΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ, ΤΟΝ ΣΦΑΓΕΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝΕ ΤΟ ΟΤΙ ΔΙΩΞΑΝΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ!
πηγές: Καινή Διαθηκη
pare-dose
Λιβάνιος "Υπέρ ιερών"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου