Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Είμαι θύμα ρατσισμού μέσα στην ίδια μου την πατρίδα !!!!



Είμαι θύμα ρατσισμού μέσα στην ίδια μου την πατρίδα !!!!

 
Ρατσισμός είναι να είσαι στην σειρά του ΟΑΕΔ και να περιμένεις 360euro την ώρα που μπροστά σου ο Πακιστανός θα πάρει 580euro.



Ρατσισμός είναι να πληρώνεις 25euro στα νοσοκομεία για εισαγωγή και 5euro για εξετάσεις  ενώ ο Πακιστανός ΔΩΡΕΑΝ!



Ρατσισμός είναι να βάζει ο Αλβανός το παιδί του  δωρεάν σε παιδικό σταθμό και το δικό σου  να μη το δέχονται.



Ρατσισμός είναι να βγάζει κλαδούχος 60euro αφορολόγητα ημερησίως και εμένα να μου κρατάει το 40%+23% απο το
50euro.



Ρατσισμός είναι να κανείς συγκεντρώσεις για δαρμένο αλλοδαπό λόγω ιδεολογίας την στιγμή που 4000 συμπολίτες σου έχουν αυτοκτονήσει.



Ρατσισμός είναι να αποκαλείς τον άλλον ρατσιστή και φασίστα επειδή δεν μπόρεσες ποτέ να βρεις μια λέξη να περιγράφει την αγάπη για την πατρίδα που δεν ένιωσες ποτέ!!!  



Το πρόβλημα του Έλληνα δεν είναι ο Πακιστανός  ο Αλβανός ή ο κάθε αλλοδαπός.

Το πρόβλημα είναι μια ακόμα φορά αυτοί οι ελληνόφωνοι που παριστάνουν τους Έλληνες και μας οδηγούν μέσα από την παραπλάνηση στην καταστροφή!



Έλληνα μάθε ποιος είσαι!

Σκέψου τι πρέπει να κανείς!    

Πράξε αυτό που πρέπει για την Ελλάδα!

Θυμήσου μην πράξεις με βία !!!

Ο αγώνας είναι ιδεολογικός !!!!




Ομάδα Εθνικών Λακωνίας 
 Η Φωτό Μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΣΠΑΡΤΗ

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΣΠΑΡΤΗΣ