Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Φαλληφόρια, οι αρχαίες ρίζες του Καρναβαλιού

Φαλληφόρια, οι αρχαίες ρίζες του Καρναβαλιού

Ιωάννης-Παρμενίδης Μπουσίου:


Αυτή την περίοδο (σ.σ τέλη Φλεβάρη του 2014) ολόκληρη η ελληνική επικράτεια, κινείται στους ρυθμούς του καρναβαλιού. Φανταχτερές στολές, εντυπωσιακά άρματα, αλλά και ιδιαίτερα έθιμα που αναβιώνουν σε διάφορες περιοχές της χώρας μας, σκορπούν κέφι, χαρά και ξεγνοιασιά σε μικρούς και μεγάλους. Ομως από πού ξεκίνησαν όλα αυτά;

Στο πλαίσιο της ερώτησης αυτής, φέτος κάποιοι επιθυμούν να φέρουν στον… αφρό της επικαιρότητας κάτι πανάρχαιο και ξεχασμένο: Τα Διονυσιακά Φαλληφόρια πρόκειται να αναβιώσουν σε λίγα 24ωρα στο κέντρο της Αθήνας! Από τη μεριά μας επικοινωνήσαμε με τον άνθρωπο-κλειδί της κίνησης αυτής: Τον Ιωάννη-Παρμενίδη Μπουσίου!


Τι ακριβώς ήταν τα Φαλληφόρια στην αρχαία Ελλάδα και σε ποιες περιοχές εορτάζονταν;

Φαλληφόρια ονομάζονταν μία εορτή που επιτελούνταν στην Αττική στα πλαίσια των κατ’ άγρους Διονυσίων. Γενικότερα, όμως, οι Φαλλικές τελετουργίες ήταν άμεσα συνυφασμένες με την Λατρεία του Διονύσου. Aρα όπου συναντάμε τελετές Διονυσίων συναντάμε και Φαλληφορίες, εφόσον αυτές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτών των εορτών.

Με το γεγονός ότι οι διονυσιακές τελετουργίες ήταν ευρέως διαδεδομένες σε όλη την γεωγραφική επικράτεια του ελληνισμού, αντιλαμβανόμαστε το εκτεταμένο μέγεθος και την ισχύ των φαλληφορικών εορτών. Το κυρίαρχο μέρος της εορτής ήταν η περιφορά του φαλλού εν πομπή γι αυτό και μια εξίσου γνωστή ονομασία της τελετής ήταν και Φαλλαγώγια. Κατά την πορεία της πομπής άντρες μεταμφιεσμένοι σε Σιληνούς, Σατύρους και Βάκχίδες, με θύρσους δάδες και ξύλινα ραβδιά που κατέληγαν σε δερμάτινους φαλλούς, χόρευαν γύρω από το περιφερόμενο ξόανο του Διονύσου, ενώ προπορεύονταν πάντα το Φαλλικό άρμα. Κατά την πορεία, βέβαια, οι μετέχοντες της πομπής έπιναν από δερμάτινους ασκούς οίνο και περιέπαιζαν τους περαστικούς, ενώ με φαλλικά

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Ποιός ήταν αλήθεια ο Πυθαγόρας;

Ποιός ήταν αλήθεια ο Πυθαγόρας; 
 
Γράφει ο Κωνσταντίνος Γαλάνης

Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα. 

....Ποιός ήταν αλήθεια ο Πυθαγόρας; 
Ο Πυθαγόρας 569-570 π.Χ ,αντιπροσωπεύει ένα σύνδεσμο, σε μια αλυσίδα διδασκαλιών ,που εκτείνεται από τον Ορφέα και τον Διόνυσο ,μέσω του Πλάτωνα (5ος-4οςπ.χ αιωνας) και του Πλωτινου (2ος-3ος μετα Χρ.αιώνας), μέχρι το συγχρονο κόσμο. Έζησε σε μια κρισιμη στιγμη της ανθρωπότητας, σ ένα σημείο που διασχίζει το κατώφλι , αναμεσα στη μυθολογία και την ιστορία και ανάμεσα στην προφορική και στην γραπτή μετάδοση. Τόσον αυτός , όσο και ο σύγχρονος του Βούδας, είναι δύο προσωπικότητες για τους οποίους η Ιστορία γνωρίζει ελάχιστα, επειδή η ζωή τους μετασχηματιστηκε απ ευθείας σε μύθο. 

Παρ όλα αυτά, υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για τον Πυθαγόρα, από τον νεοπλατωνικο φιλόσοφο Πορφύριο 3ος μ.χ αιωνας ( μαθητής του Πλωτινου) τον μαθητή του Πορφυρίου Ιάμβλιχο ( 3ος - 4ος) μ.χ αιώνας , στο βιβλίο του "" περί του Πυθαγορείου Βιου "" και από τον Διογένη τον Λαέρτιο 3ος Μ Χ αιώνας, από την Λαέρτη της Μ Ασίας. Ο Πυθαγόρας γεννήθηκε στη ΣΑΜΟ, η οποία εποικισθη τον 13ο π.Χ αιώνα από κατοίκους της πόλεως Σάμου, γεννεθλιας γης του Αγγαιου απο την ανατολικη ακτη της Ελλάδας. 

Ο Αγγαιος υπήρξε σύντροφος του Ιάσονα στην Αργοναυτική εκστρατεία και ήτο δεύτερος σε δύναμη μετά τον Ηρακλή. Η μητέρα του ΠΑΡΘΕΝΙΔΑ, υπήρξε άμεση απόγονος του Αγγαιου και ο πατέρας του ΜΝΗΣΑΡΧΟΣ, ήτο μεγαλέμπορος από τη Φοινίκη ,δραστηριοποιουμενος σ ολα τα παράλια της Μεσογείου.

Ο ΜΝΗΣΑΡΧΟΣ είχε πολιτικά δικαιώματα Σαμίου πολίτη , επειδή σ έναν λιμό ,βοήθησε με τρόφιμα και άλλα υλικά αγαθά ,τους κατοίκους της Σάμου.
Σ ένα εμπορικό ταξίδι του στη Σικελία ο ΜΝΗΣΑΡΧΟΣ, περνώντας από το Μαντείο των Δελφών

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Βαθμίδες Όντων Πλατωνικής Θεολογίας κατά Πρόκλον.


ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΤΑΞΕ Ο ΠΡΟΚΛΟΣ
ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΘΕΙΚΩΝ ΥΠΑΡΞΕΩΝ ΕΙΝΑΙ 10, ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΣΕ 3 ΟΜΑΔΕΣ. 
Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΝ ΤΟΥ ΠΡΟΚΛΟΥ, ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΞΟΥΜΕ ΣΕ 2 ΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΟΔΟ(137c-142a) ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ(142a-155e)


Α. Υπερούσιοι Θεοί ( πρώτη υπόσταση-περιοχή του Ενός).
Υπέρτατο ΕΝ.


Είναι η πρώτη υπόθεση του Παρμενίδη κατά Πρόκλο και παρουσιάζεται υπερβατικό από τα όντα μέσω αρνήσεων. Ο τρόπος αυτός θεωρήσεως συγκαταλέγεται στο είδος της αποφατικής θεολογίας.
Θείες Ενάδες

Αυτές έχουν την ουσία τους μέσω της ενέργειας της αντανακλάσεως από το υπέρτατο ένα.

Β. Υπερβατικοί Θεοί (δεύτερη υπόσταση-περιοχή του Νου )
Νοητοί Θεοί ( περιοχή όντος και ουσίας).

Η τριπλή τριαδική τους διαίρεση :

α) Πεπερασμένον – Άπειρον-νοητό ον

β) Πεπερασμένον – Άπειρον- νοητή ζωή

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ Νο2

ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ Νο2

Γράφει ο Κωνσταντίνος Γαλάνης

Αγαπητοί Φίλοι καλησπέρα σας. Η ιστορική μας συνέχεια. .
Σύνδεση με την προηγούμενη δημοσίευση. Λυκούργος προς Σπαρτιατες....εγεννηθη ημιν βασιλευς.

Το αγόρι το ονόμασε ΧΑΡΙΛΟ (χαρά λαού ), επετροπευσε τον βασιλικό θρόνο των Ευρυποντιδων ενα χρόνο και έφυγε λόγω προστριβών και διενέξεων με τη χήρα νύφη του και τους άμεσους συγγενείς της.

Επισκέφθηκε όλες τις τότε γνωστές προηγμένες πόλεις, κράτη πολιτιστικά ,πολιτισμικά όπως, ΚΡΗΤΗ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΑΣΣΥΡΙΑ , ΑΙΓΥΠΤΟ. Γνώρισε τα πολιτεύματα των κρατων αυτών και μετά απουσία 10 ετών επανήλθε στη Σπάρτη, φέρνοντας ένα πολίτευμα, ΚΡΑΜΑ των πολιτευμάτων των χωρών που επεσκεφθη, απορριπτονταςτα κακά των και βελτιωνοντας τα καλά τους, παιρνοντας μαλιστα και την έγκριση του Μαντείου των Δελφών, για την ευνομία που θα έφερνε στη Σπάρτη, οταν εφηρμοζετο το πολίτευμά του.

Επεστρεψεστη Σπάρτη περί το 750 π.Χ. όταν βασιλεύς ήτο ο Χαριλος ( ο ανιψιός του), ο οποιοςκαι τον βοήθησε στην καθιέρωση του πολιτεύματος του.

Υπήρξαν στην αρχή πολλές αντιδράσεις στην εφαρμογή του πολιτεύματος, διότι εθιγοντο οι πλούσιοι κατά την εφαρμογή του κι ένας Σπαρτιάτης ονόματι ΑΛΚΑΝΔΡΟΣ , κτύπησε με το μπαστούνι του

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

Τα Είδη των Αρετών

Τα Είδη των Αρετών
 
ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ

Στην σημερινή ανάρτηση θα εξετάσουμε τα είδη των αρετών όπως μας τα περιγράφει ο Πορφύριος στο έργο του «Αφορμαί προς τα Νοητά» 32-33 Εκδόσεις Κάκτος. Σημειωτέον ότι η απόδοση του εν λόγω αποσπάσματος αλλά και η σειρά του, σε μερικά σημεία μόνο, δεν ακολουθεί αυστηρά το αρχαίο κείμενο και αυτό διότι επιθυμούμε με τον τρόπο αυτόν να συλλάβει ο αναγνώστης του άρθρου διαυγέστερα το συνολικό νόημα του αποσπάσματος χωρίς φυσικά να αλλοιώνεται διόλου το

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Μολοσσός της Ηπείρου

Μολοσσός της Ηπείρου - Ένας αμιγώς ελληνικός σκύλος.
 
Οι Φρυκτωρίες παρουσιάζουν κύκλο εκπομπών αφιερωμένο σε φυλές οικόσιτων ελληνικών ζώων με καταβολές από την αρχαιότητα.

Κάνουμε την αρχή με τον Μολοσσό της Ηπείρου, έναν καλοκάγαθο γίγαντα, σκύλο ψηλό, δυνατό και άφοβο, με βαρύ σκελετό, μεγάλο κεφάλι, χοντρή και κοντή μουσούδα, φύλακα σπιτιών και

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ

ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ

Γράφει ο Κωνσταντίνος Γαλάνης
   Αγαπητοί φίλοι γειά σας. Κυριακή μεσημέρι, πιστός στην εβδομαδιαία ιστορική επικοινωνία μας,θα προχωρήσουμε λίγο πιο κάτω,στην συνοπτική ιστορική αναδρομή της Σπάρτης ,εχοντας φτάσει στο θάνατο του πρωταγωνιστή των ΜΕΣΣΗΝΙΩΝ ,στον 2ο Μεσσηνιακό πόλεμο ,στρατηγού αυτοκρατορος ΑΡΙΣΤΟΜΈΝΟΥΣ, στο παλάτι του γαμπρού του ΔΑΜΑΓΗΤΟΥ βασιλέως της Ιαλυσού, στη ΡΟΔΟ.

Με το θάνατο του ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΟΥΣ, την κατάληψη του τελευταίου προπυργιου ελευθερίας των ΜΕΣΣΗΝΙΩΝ , την ορεινή ΕΙΡΑ, αρκετοί Μεσσηνιοι φιλοξενήθηκαν από τους γείτονες και συμμάχους τους Αρκάδες , οι οποίοι κατα τροπο παραδειγματικο εθανατωσαν ( δια λιθοβολισμου ), τον προδοτη των συμμαχων ΜΕΣΣΗΝΙΩΝ, βασιλιά τους ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΗ. Ένα επίσης μεγάλο πλήθος Μεσσηνιων, μετωκησε στη Σικελία , όπου εποικησε την πόλη ΖΑΓΚΛΗ ( δρεπάνι ) , μετωνομαζοντας τη, σε ΜΕΣΣΗΝΗ.

Οι εναπομείναντες Μεσσηνιοι,κατέστησαν είλωτες των Σπαρτιατών μέχρι το 369 π.Χ ,οπότε ελευθερώθηκαν από τον Θηβαίο στρατηγό ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ, αφού ενδιαμέσως το 464 π.Χ ξαναεπανεστατησαν και μετά δεκάχρονο πόλεμο , ξανά ηττήθηκαν από τους Σπαρτιάτες βασιλείς, ΠΛΕΙΣΤΑΡΧΟ του οίκου των ΑΓΙΑΔΩΝ και ΑΧΙΔΑΜΟ τον Β, του οίκου των ΕΥΡΥΠΟΝΤΙΔΩΝ. Αυτός ήτο ο 3ος Μεσσηνιακος πόλεμος( 465 -455 ) π. Χ.
Οι Μεσσηνιοι λοιπόν φίλοι μου, υπηρξαν είλωτες των Λακεδαιμονίων κατά ( 724-369 ) = 355 χρόνια, όσα οι νεώτεροι Έλληνες στους Τούρκους. Γι αυτό μέχρι σήμερα και οι σχέσεις μας με τους

Το Γλωσσικό ιδίωμα της Μάνης.

Το Γλωσσικό ιδίωμα της Μάνης. "Η προφορά των Μανιατών"!
 Σε αυτό μας το άρθρο κάνουμε μια προσέγγιση στους γλωσσικούς ιδιωματισμούς της Μάνης.Πως δηλαδή έχουν δημιουργηθεί διάφορα ονόματα Μανιατών αλλά και την προφορά με την οποία μιλούσαν οι παλαιοί Μανιάτες και Μανιάτισσες.

Η γλώσσα της Μέσα Μάνης, ως προς στο τυπικό είναι σήμερα καθαρή ελληνική γλώσσα, και διατηρεί λέξεις της αρχαίας, και την κατάληξη ουσι στο γ΄πληθυντικό πρόσωπο των ρημάτων: γράφουσι, πίνουσι κ.λ.π.

Χρησιμοποιεί όμως πολλές τουρκικές και ιταλικές λέξεις. Αυτές πιστεύουμε πως τις έφεραν στον τόπο οι Νυκλιάνοι, Μικρασιάτες, Κρητικοί, Επτανήσιοι πρόσφυγες, Ενετοί και άλλοι.

Οι συνηθέστεροι ιδιωματισμοί της είναι:

ου αντί ω. Η κατάληξη των ρημάτων του ενεστώτα και του μέλλοντα γίνεται πάντοτε ου: γράφου, τρέχου, κάνου, πίνου, τιμού, θα γράψου, θα κοιμηθού κτλ.α. Το ω γίνεται οι και σε μερικά ονόματα: Άγκουνας, αγκουνή, κουντούνι αντί αγκώνας, κώδων
ούνου αντί ωνω. Και το ω της παραλήγουσας των εις ώνω ρημάτων γίνεται πολλές φορές ου:

αραιώ νου, και αραούνου, ιδρώνου και δρούνου

γαζώνου και γαζούνου, καρφώνου και καρφούνου.

Αλλά λέγουν πάντοτε: γλυτώνου, θυμώνου, λαδώνου, λαβώνου, κρυώνου κουφώνου ξαπλώνου.

3. ου αντίγω. Στο α΄πρόσωπο του ενεστώτα ο χαρακτήρας γ αποβάλλεται, π.χ τρώου, αντί τρώγω,

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Aπό τον Πλάτωνα μέχρι τον Γεώργιο Πλήθωνα Γεμιστό.


Aπό τον Πλάτωνα μέχρι τον Γεώργιο Πλήθωνα Γεμιστό.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το ΕΛΛΗΝ.Α.Ι.Σ με ιδιαίτερη ευχαρίστηση σας καλεί να παρευρεθείτε στην ομιλία του Οικονομολόγου-Κοινωνιολόγου και Συγγραφέα Δρ. Λεωνίδα Μπίλλη με θέμα:  ΗΓΕΣΙΑ (από τον Πλάτωνα μέχρι τον Γεώργιο Πλήθωνα Γεμιστό).

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας, η οποία θα διεξαχθεί στην αίθουσα της οδού ΔΟΜΟΚΟΥ ΚΑΙ ΖΑΧΙΑ 1 στον 2ο ΟΡΟΦΟ,την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου και ώρα 19.30΄,ο ομιλητής θα αναφερθεί στην έννοια της πολιτικής και επιχειρησιακής ηγεσίας όπως την όρισαν, την δίδαξαν και την εφάρμοσαν οι προαναφερόμενοι Έλληνες διανοητές καθώς και οι: Ξενοφών, Αριστοτέλης, Φίλιππος.

Η παρουσία σας θα είναι τιμή μας.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

ΨΑΡΑΝΤΩΝΗΣ (Αντώνης Ξυλούρης)

ΨΑΡΑΝΤΩΝΗΣ (Αντώνης Ξυλούρης)

  Ο Ψαραντώνης (Αντώνης Ξυλούρης) γεννήθηκε στα Ανώγεια κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Τα πρώτα του ακούσματα ήταν το παίξιμο της λύρας του μεγαλύτερόύ του αδελφού – μύθου της ελληνικής μουσικής, Νίκου Ξυλούρη (Ψαρονίκος), ο Μανώλης Πασπαράκης (Στραβός) καθώς και οι άλλοι λυράρηδες του χωριού του.


 
Ο Ψαραντώνης έμελλε να γίνει ένας ζωντανός θρύλος της μουσικής, εμπλουτίζοντας την κρητική, τη μεσογειακή και την παγκόσμια μουσική με ήχους ανεπανάληπτους, με μουσικές και ερμηνείες απαρομοίαστες και μοναδικές.


«Οι επιρροές μου προέρχονται από αυτά που άκουγα από μικρός και τα έπαιρνα μέσα μου με το δικό μου τρόπο...»
Αυτοδίδακτος στη λύρα, έπαιξε για πρώτη φορά σε γάμο στα 13 του και πολύ γρήγορα απέκτησε

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

ΤΟΝ ΔΙΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑ!

Γράφει ο Κυριάκος Ν. Χιώτης


Με αφορμή απόψεων  περί ήττας των Ελλήνων από τον Ιουδαϊσμό και τον χριστιανικό δόγμα, με πολύ απλά επιχειρήματα να αντικρούσω και να αποδομήσω όλους όσους έχουν αυτή την λανθασμένη εντύπωση.

Όχι μόνο η Ελληνική κοσμοθέαση δεν υπέστη ήττα αλλά εδώ και χιλιάδες χρόνια αδιάκοπα παραμένει ρυθμιστής και σημείο αναφοράς των πάντων.

Αδιάψευστος μάρτυρας πρώτα από όλα είναι η γλώσσα του κάθε λαού. Ότι πολυτιμότερο χαρακτηρίζει ένα λαό. Η γλώσσα είναι η μέθοδος επικοινωνίας ενός λαού η οποία περνά από γενιά σε γενιά και εκεί είναι αποθηκευμένη όλη η γνώση για τις υλικές και άυλες έννοιες που κατανοεί.

Πως λοιπόν μέσα από την γλώσσα θα ανιχνεύσουμε την Ελληνική κοσμοθέαση σε παγκόσμιο επίπεδο και μάλιστα διαχρονικά;

Ο πλανήτης γη ποτέ δεν έπαψε να επικαλείται τον Πανυπέρτατο Δια!

Ο πλανήτης το ίδιο έκανε και με όλες τις άλλες υψηλές έννοιες του ανθρώπου όπως: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΑΡΜΟΝΙΑ, ΝΕΜΕΣΗ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΚΗ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΦΥΣΙΚΗ, ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΣΟΦΙΑ και άλλες. Αν γίνει μετάφραση σε διάφορες γλώσσες το αποτέλεσμα είναι Ελληνικό.    
Εμείς αυτή τη φορά θα δούμε τη σχέση των λέξεων ΘΕΟΣ και ΔΙΑΣ.
  Από τη μετάφραση της λέξης «Θεός» σε διάφορες γλώσσες θα διαπιστώσουμε ότι ενώ έχουν περάσει τουλάχιστον δυο χιλιάδες χρόνια από την ισοπεδωτική προσπάθεια αφανισμού των Ελλήνων σαν έννοια πολιτισμού αυτή συνυπάρχει ακόμα και με τον διώκτη της έως και σήμερα.

Συγκεκριμένα, μετάφραση στη λέξη «ΘΕΟΣ» σε:

  • Γαελικά Σκοτίας : DIA
  • Γαλικιακά: DEUS
  • Γαλλικά:DIEU

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

Μετονομασία της Ιονίας Οδού σε "οδό αγίου Κοσμά του Αιτωλού"

 Όχι στη μετονομασία της Ιονίας Οδού σε "οδό αγίου Κοσμά του Αιτωλού"



Γιατί είναι σημαντικό;
 Η θεοκρατία ζει και βασιλεύει στην καταταλαιπωρημένη χώρα μας. 
Στις 10 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος συναντήθηκε με τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και τον Σύνδεσμο Αιτωλοακαρνάνων «όσιος Ευγένιος ο Αιτωλός». Της συνάντησης είχε προηγηθεί επιστολή από τον Σύνδεσμο με θέμα, ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ: παράλληλη ονομασία σε: «ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΑΙΤΩΛΟΥ». Παραδόθηκε φάκελος με την  του Μητροπολίτη Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιεροθέου που τόνισε αρκετά σημεία στον κ. Παυλόπουλο, όπως:
«Αξιότιμε κ. Πρόεδρε, Σας ζητάμε να ενισχύσετε τον αγώνα μας προκειμένου οι αρμόδιες υπηρεσίες της Πολιτείας, να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες ώστε η Ιόνια Οδός που η ολοκλήρωσή της τελειώνει το έτος 2017, να λάβει παράλληλα και το όνομα του Αγίου και Προστάτη της Δυτικής Ελλάδας, Κοσμά του Αιτωλού.»


ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:
  Μη διανοηθείτε να υποκύψετε στις όποιες πιέσεις δεχτείτε από την εκκλησία, δίνοντας σε έναν από τους μεγαλύτερους δρόμους της χώρας το όνομα ενός ανθρώπου που έχει δηλώσει: «από τους διαβασμένους θα σας έρθει το κακό», «είναι μεγάλη ευλογία να κάμετε το παιδί σας καλόγηρο», «σκοπός του σχολείου είναι να διδάξει, τι είναι Θεός, τι είναι άγγελοι, δαίμονες, κόλαση, παράδεισος» «έμαθα πως με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

ΕΛΛΗΝ.Α.Ι.Σ. Δημοσιογραφικές ειρωνείες για τον Θεό Δία


 ΕΛΛΗΝ.Α.Ι.Σ. Δημοσιογραφικές ειρωνείες για τον Θεό Δία


                                            ΕΛΛΗΝ.Α.Ι.Σ.    
ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΩΝ ΙΕΡΟΝ ΣΩΜΑΤΕΙΟΝ

     Αριθμός Δικαστ. Αποφάσεως 1290/2006      

Δομοκού και Ζαχία 1, 10445 Αθήναι
 6-1-2017
Αρ. Πρωτ.: 100/110
Tηλ.: 2155256740   
    
ΘΕΜΑ: Δημοσιογραφικές ειρωνείες για τον Θεό Δία

  Με αφορμή τα πρόσφατα δημοσιογραφικά τραπέζια των τηλεοπτικών εκπομπών σχετικά με την Οργάνωση; Κίνημα; Κόμμα; (δεν μας αφορά) του κυρίου Α. Σώρρα, θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα ακόλουθα:
  Δημοσιογραφίσκοι, αλλά δυστυχώς και έγκριτοι δημοσιογράφοι αφού σχολιάζουν τα τεκταινόμενα σχετικά με την ύπαρξη ή την ανυπαρξία των ομολόγων /δισεκατομμυρίων που έχει επικαλεστεί ότι διαθέτει ο κύριος Σώρρας (κι αυτό δεν μας αφορά), καταλήγουν λέγοντας ειρωνικά ότι οι οπαδοί του, ορκίζονται στον Δία τον οποίο θεωρούν κάτι μεταξύ εξωγήινου και αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενου αντικειμένου.
  Δεν γνωρίζουμε τις θεολογικές αναζητήσεις των οπαδών του κου Σώρρα οι οποίες δεν μας αφορούν, αλλά εκείνο που μας αφορά και το δηλώνουμε δια της παρούσας επιστολής, είναι ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν ο οποίος έχει το πλεονέκτημα του δημοσιογραφικού μικροφώνου να εμπαίζει τους Θεούς πόσο μάλλον όταν το μόνο που γνωρίζει γι` αυτούς είναι τα ανιστόρητα ψευδολογήματα και παραμύθια που του έμαθε στο δημοτικό σχολείο η καθεστηκυία τάξη πραγμάτων την οποία υπηρετεί προσκυνούμενος με την στενή και ευρεία έννοια του όρου.
  Τα όργανα του ΕΛΛΗΝ.Α.Ι.Σ. (Διοικητικό και Ιερατικό Συμβούλιο) θα εκτιμήσουν την έκταση της δημοσιογραφικής συνέχειας για την ειρωνεία και τον εμπαιγμό που γίνεται κατά της ελληνικής λατρείας και θα προβούν στις ανάλογες ενέργειες.

Ο Εντεταλμένος Δημοσίων Σχέσεων
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Οικονομολόγος-Κοινωνιολόγος

                                                         

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: "Φαινόμενο" Σώρρα και διατυπώσεις δημοσιογράφων.

ΟΜΑΔΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

ΘΕΜΑ: "Φαινόμενο" Σώρρα και διατυπώσεις  δημοσιογράφων.

   Με σεβασμό στο πρόσωπο και τα πιστεύω του κάθε Έλληνα πολίτη και με αφορμή την  «καφενειακή» αδόκιμη και αδαή προσέγγιση της Ελληνικής Πατρώας Παράδοσης από την «κίνηση Αρτέμη Σώρρα» , οφείλουμε να γνωστοποιήσουμε σε συμπολίτες μας και κοινωνικά δίκτυα τον προβληματισμό μας.

Στόχος μας είναι να απαλείψουμε κάθε τυχούσα υποψία για σχέση ή ταύτιση της Ιδεολογικής και Εθνικής μας προσπάθειας περί επαναφοράς της πατρώας ελληνικής παράδοσης (Ομάδα Εθνικών Λακωνίας) με τις όποιες θεολογικές απόψεις / δράσεις του κινήματος Αρτέμη Σώρρα.

 Επίσης να επισημάνουμε με κάθε τρόπο σε  δημοσιογράφους, να προσεγγίζουν το θέμα των «δωδεκαθεϊστών» όπως μας αποκαλούν, με τον ανάλογο τρόπο και σεβασμό που αρμόζει στην παράδοση, στην ιστορία και εν τοιαύτη περίπτωση στις θεολογικές επιλογές κάθε ανθρώπου.

Συγκεκριμένα:
  Η Ομάδα Εθνικών Λακωνίας δεν έχει δικαίωμα να κρίνει πρακτικές και λειτουργίες ενσωμάτωσης μελών μέσω όρκων (αν δεν κάνουμε λάθος οι οπαδοί του κινήματος Σώρρα ορκίζονται στον Δία) αλλά έχει την υποχρέωση να προβάλει την μεγάλη της διαφωνία με αυτές τις πρακτικές για δυο λόγους:

α)διότι μέσα από την φιλοσοφική προσέγγιση της Ελληνικής παράδοσής μας  οι ανθρώπινες πράξεις δεν μπορούν να επηρεάσουν το Θείο και

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ 2015 -2016μ.χ.χ

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ 2015 -2016μ.χ.χ
ΟΜΑΔΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ


Η σπίθα άναψε και πάλι στη Σπάρτη.

Είμαστε παντού με ενωτική δράση και στόχο την επαναφορά της Πατρώας Ελληνικής Παράδοσης"

2016μ.χ.χ

2015μ.χ.χ



Η ΣΠΑΡΤΗ

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΣΠΑΡΤΗΣ